Ocado

לפני שאתה מתחיל לפרסם בפייסבוק, עליך לבחור את המטרות שתרצה להשיג ולבחור סוג קמפיין מתאים על מנת להשיג מטרות אלו.

לפייסבוק ישנם מספר סוגי קמפיינים המיועדים למטרות שונות, כמו כן בכל קמפיין פרסום בפייסבוק ניתן לשלב אמצעים שונים להנעת המשתמשים לפעולה.

רוצים יותר לייקים לעמוד שלכם? מעוניינים במעורבות רבה יותר בפוסטים שבדף העסקי? או שהמטרה היא איסוף לידים של לקוחות פוטנציאלים.

סוגי הקמפיינים בפייסבוק

קמפיין מעורבות

באמצעות קמפיין מעורבות תוכלו לקבל יותר לייקים , שיתופים ותגובות לפוסטים שתה מפרסם בעמוד העסקי שלך.

אם מדובר בקבלת לייקים לעמוד עצמו או לכל פוסט בנפרד, ניתן להקים קמפיין מעורבות להשגת מטרה זו.

קמפיין חשיפה

רוצים להשיק עסק חדש או מוצר וצריכים חשיפה מקסימלית? זו האמצעי האפקטיבי ביותר להציג את המסר שלך בתפוצה גדולה ורחבה.

תחשוב על שלט חוצות, משתמש הדרך שרואה את השלט אולי לא רץ לרכוש את המוצר אך הוא נחשף אליו, מפנים את המסר וכך המותג שלך נבנה.

קמפיין בפייסבוק מסוג לידים

מתאים למי שרוצה זרימה של פניות ישירות מהפייסבוק באמצעות טופס מובנה המאפשר לאסף את הפרטים של הלקוחות הפוטנציאלים שיצרו קשר.

קמפיין לידידם מורכב מהמודעות עצמן, שדומות כל פוסט ממומן (שליטה מלאה על התמונה והטקסט המוצג) ומטופס יצירת קשר.

כאשר המשתמש לחץ על המודעה, נפתחת לו חלונית עם טופס המאפשר לו להזין את פרטי ההתקשרות שלו להמשך תהליך מכירה.

קמפיין מסוג תנועה ישירה

יש לכם דף נחיתה או אתר שאתם רוצים להשיג להם תנועה גודלה יותר? באמצעות קישור ישיר לכל כתובת URL שתבחרו, המודעה שלכם נפנה את הגולש לשם.