Ocado
טיפים לכתיבת פוסטים

טיפים לכתיבת פוסט באתר שלך לקידום בגוגל

אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך בניית אתר הוא תכנון היררכיה של התוכן, תכנון שגוי עלול להשפיע על הקידום שלו בגוגל, קבלו מדריך קצר לתכנון נכון של מבנה התוכן שלכם באתר.

אם אי פעם כתבת פוסט או לאתר, אתה בוודאי יודע בכמה זמן זה עלול לקחת.

זה מתחיל בבחירת נושאים, דרך איסוף החומרים ועד כתיבת הפוסט ופרסומו באתר, התהליך דורש זמן רב ולעיתים מאמץ מחשבתי גדול.

אם אחרי כל המאמץ שהשקעת, העמוד לא מופיע בדף הראשון של גוגל זה יכול להיות מאוד מאכזב.

למרבה המזל, יש דרך לטפל בדירוג נמוך: אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) .

אנו תמיד שואפים לכתוב פוסט שיקבל דירוג טוב יותר בגוגל, אופטימיזציה לתוכן של הפוסט היא הגשר שיעזור לנו להגיע לשם.

אם כך נשאלת השאלה כיצד ניתן ליישם זאת בתוכן שלך.

מה חשוב לדעת כאשר כותבים פוסט לאתר

השתמש בכותרות לטובתך

כותרות עוזרות לסורקים של גוגל להבין את התוכן של הפוסט שלך.

יש לחשוב על הסורקים של מנועי החיפוש כעל בני אדם שקוראים כתבה.

מנועי החיפוש עובדים כך:

על מנת להבין על מה מדובר, הם קודם סורקים את הכותרות של העמוד ורק אחר כך הם מתרכזים בתוכן.

שימוש בכותרות H1, H4, H3, H2 יאפשרו לו לפרק את נושאי המשנה מתוך הדף.

לכן, כותרות המשנה שלך צריכות לשקף את התוכן ולכלול מילות מפתח בעלות כוונה גבוהה.

אם אתה משתמש במילות המפתח הנכונות, יש לך סיכוי טוב לקבל דירוג גבוה עבור העמוד שלך.

בצע אופטימיזציה לתוכן שלך עבור כל קטע טקסט

חשוב שיהיה קשר בין כותרות המשנה שלך לבין הטקסטים המוצגים מתחתיהם.

חשוב לשלב מילות מפתח וביטויים נפוצים על ידיד המשתמשים, לדוגמא אם אתה בעל חנות גלידה בחולון, תוכל לשלב את השאלה “איפה יש חנות גלידה בחולון?”.

שילובים אלו יתנו לעמוד שלך עדיפות בחיפושים כל עוד ישנו לכך סימוכין / איזכור בעמוד התוכן.

כתיבה אנושית ולא כתיבה למנועי חיפוש

חשוב לדעת שהימים בהם ניתן היה לבצע מניפולציות בסיסיות על תוכן כדי להגיע לראש בתוצאות החיפוש נגמרו מזמן.

כעת זה הרבה יותר מורכב מלזרוק כמה מילים או ביטויים.

לאיכות התוכן ולכתיבה יש משמעות, חשוב להתמקד בכתיבה “לבני אדם” תוך שילוב מילות המפתח ולא להתפשר על שפה תקינה וניסוח הגיוני.

ניסיון לשטות במערכות הדירוג של מנועי החיפוש יניבו תוצאה הפוכה – ירידה בדירוגים והעלמות בתוך עמודי תוצאות החיפוש הפנימיים.

לא בכל מקרה לכתוב תגית מטא דטה לפוסט

אם התוכן שלך נוגע במספר נושאים ולא ממוקד במיל מפתח או ביטוי ספיציפי אזי אין לכתוב תיאור מטא.

הסיבה לכך היא להשיג כיסוי מיטבי לכלל מילות המפתח בפוסט וכן והשיג דירוגים עבוד חיפושים יותר ממוקדים.

כתיבת תיאור מטה חשובה אם הנושא שלך ממוקד במילת מפתח או שתיים, כבתיבתך את התיאור, כלול את הביטויים שלך.

לדוגמא אם אני כותב פוסט עם טיפים על “איך לבחור חברת אחסון” חשוב להכיל בתיאור מטא את הביטוי חברת אחסון.

הוספת תגית ALT לתמונות

בכל תמונה שתוסיף לפוסט שלך חשוב יהיה להוסיף תגית אלט (ALT).

תגית זו טקסטואלית ומאפשרת לנו לעזור לסורקים של גוגל ולבעלי לקות ראייה לקבל תיאור על תיאור על התמונה.

אם יש לכם מסעדה ואתם מציגים תמונות מהתפריט, חשבו שלכל תמונה יהיה תיאור ALT מתאים (המבורגר, סלט וכו).

קישור לאתר בעל סמכות

מומלץ לשלב בפוסטים שלכם קישור אחד לפחות אל עמוד תוכן השייך לאתר בעל סמכות, אתר גדול או אתר עם דירוג גבוה בתוצאות החיפוש לתחום במקביל לתוכן שלך.

הוספת קישור תשפר את דירוג הפוסט שלך ויזכה אותו במיקום טוב יותר.

לכמות התוכן שלך יש משמעות

פוסטים דלי תוכן לא יחשבו לתוכן איכותי ויהיה קשה מאוד אם בכלל ניתן לקדם אותם.

מומלץ לכתוב לפחות 350 מילים בכל פוסט וכמובן מדובר על רף תחתון שכן מאמר עם 700 או 800 מילה יקבל תוצאה טובה יותר.

אין מה לכתוב מעל 1200 מילה אם לא מדובר על כתבה תחקיר מעמיקה, הגולש יתעייף בדרך ופשוט יעזוב את העמוד.

כדי לתחזק בלוג באתר חשוב להקפיד שהפוסטים בבלוג יעמדו בקריטריונים בסיסים אלו.