Ocado

איך לעקוב בגוגל אדס אחר המרות באתר ובאפליקציה שלך

אם יש לך קמפיין בגוגל ואתה משקיע כסף, בוודאי תרצה לדעת האם הפרסום שלך אפקטיבי.

על מנת למדוד את ביצועי הקמפיין יש להטמיע באתר / אפליקציה קוד המרה ששולח מידע למערכת גוגל אדס אודות פעולות (או אירועים) המתבצעים על ידי המשתמש.

דוגמאות לאירועי המרה: רכישה באתר, הוספה לעגלה, חיוג, שליחת טופס ועוד.

מעקב המרות הוא כלי שאפשר להשתמש בו ללא תשלום כדי לבדוק מה קורה אחרי האינטראקציה של הלקוח עם המודעות שלכם: האם הוא רכש מוצר, נרשם לניוזלטר, התקשר לעסק או הוריד את האפליקציה. כשלקוח משלים פעולה שהגדרתם כחשובה, הפעולה הזו נחשבת כהמרה.
(מקור: תמיכת גוגל אדס)

השלב הראשון בתהליך במעקב המרות הוא לבחור אחרי מה רוצים לעקוב.

לאחר שיודעים אחר מה רוצים לעקוב, יש להטמיע את קודי ההמרה והמעקב של גוגל אדס.

לקבל קוד המעקב בגוגל אדס, יש לעבור לגלגל השיניים בחלק העליון השמאלי (לבעלי ממשק באנגלית זה בצד ימין למעלה).

בפתיחת התפריט יש לבחור “המרות”.

קוד מעקב המרות

סוגי המרות הדורשות מעקב

מעקב אחר שיחות טלפון

את השיחות לעסק שלך ניתן למדוד בקלות, מספר הטלפון מופיע באתר ובמודעות.

על מנת לעקוב אחר המרות מסוג שיחת טלפון יש ליצור כזאת באזור יצירת ההמרות בגוגל אדס.

מעקב המרות מסוג שיחות טלפון

מעקב אחר פניות מהאתר דרך הטפסים

באמצעות מעקב המרות מסוג “לידים” אנו יכולים לדעת כמה עלתה לנו כל פנייה מהאתר.

את קוד המעקב יש להטמיע בדף התודה, הדף אליו מופנה הגולש לאחר שליחת הטופס.

מעקב אחרי המרות באתר האינטרנט

מעקב אחר המרות לא מקוונות

מעקב אחר ביקורים בחנות פיזית או שיחות לעסק אחרי שהמודעה הוצגה למשתמש.

יכולות מערכת פרסום בגוגל מאפשרת לבעל העסק למדוד את ההמרות גם כשההמרה מתבצעת אוף ליין.

מחפשים משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בגוגל

נשמח להקים לכם קמפיין איכותי בו מדידת נתונים ומעקב אחר המרות הם המצפן שקובע את הפעילות.

צרו איתנו קשר לשיחת יעוץ אישית